بی سرزمین تر از باد ...

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


bi-sarzamintar-az-bad

امین

bi-sarzamintar-az-bad

http://bi-sarzamintar-az-bad.loxblog.com

بی سرزمین تر از باد ...

تکلیف این مغز ما چیه ؟

بی سرزمین تر از باد ...

سلام به همه دوستانی که قابل دونستن و به وبلاگ من اومدن پروفایلم فعاله برو پست ها رو بخون نظر یادت نره راستی آدرست رو هم بذار تا بتونم پیدات کنم مرسسسسسسسسسسیییی فقط به خاطر دلم

بی سرزمین تر از باد ...

                                                      
تکلیف این مغز ما چیه ؟

 

 بچه بودیم مارو میذاشتن

 

 رو پاشون انقد تکون میدادن
 
 
 تا گوه گیجه بگیریم بخوابیم:))))
 
 
 الان دکترا می گن این کارو نکنین
 
 
 مغز بچه جابجا میشه
 
 
 خب حالا تکلیف
 
 
 این مغز جابجا شده ی ما چیه؟


نظرات شما عزیزان:

-//мαн∂ιуєн
ساعت15:41---25 مرداد 1395
گفتن خونه جن داره ... دوستم رو کاغذ نوشت
"بسمه الله الرحمانه الرحیم"
گذاشت تو خونه ...

فرداش دیدیم رو کاغذه نوشتن:
سطح سوادت از ما خیلی ترسناک تره


farnazzz
ساعت22:35---26 ارديبهشت 1392
خعیلییییییییییییییییی اپت عالی بوددد خیلی حال کردمممم

سنگکوب
ساعت23:24---9 ارديبهشت 1392
تکلیفمون جریمه صد بار از بابا نان داد

سایه
ساعت15:55---5 ارديبهشت 1392
واقعا هم!!!حالا چه خاکی تو مغزکج و کولمون بریزیم؟؟؟

سالی
ساعت15:17---4 ارديبهشت 1392
یونس جون سلام داداشم چرا اپ نمی کنی تو باو

سالی
ساعت4:30---2 ارديبهشت 1392
دنبال کسی نیستم که وقتی میگم:میرم بگه نرو، کسی رو میخوام که وقتی گفتم میرم بگه صبر کن منم باهات بیام، تنها نرو.

ღmiss loverღ
ساعت20:16---1 ارديبهشت 1392
سلام
ممنون از اينكه بازم بهم سر زدي
مطالبت جديدت رو هم خوندم جالبن


ستاره
ساعت21:14---31 فروردين 1392
سلام عزیز
خب همینه که همش صبح تا شب اینجا علافیم مونده بودم علتش جیه که الان توجیه شدم با این پستت مرسی


سالی
ساعت21:01---31 فروردين 1392
خخخخخ
باحال بود من میگم مخم تاب داره نگو واس خاطر اینه


asali
ساعت17:37---31 فروردين 1392
ای بابا خب ماکه جابه جا شده
پس نباید ازمون توقعی داشته باشن
بچه ها بیاین بریم دیوونه بازی کسی چون دیوونه ایم کاریمون نداره


ava
ساعت11:22---31 فروردين 1392
سلام
واقعا راس میگیا،تکلیف ما چیه حالا؟؟؟!!!!!!!!


منیـــــره
ساعت11:02---31 فروردين 1392
خیلی باخالی...
راستی مزرعه گندم من چی شد؟


sahar
ساعت8:21---31 فروردين 1392
نه
خوب چرا از همون اول درست واسه همه شفاف سازی نکردن


sahar
ساعت8:20---31 فروردين 1392
خو همینه که ما به هیچ جا نرسیدیم اخرم شدیم وبلاگ نویس : -((

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 +نوشته شده در شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,;ساعت2:52;توسط امین; | |